close
information
phone Зв'язатися з намиtop-arrow-down
bars
search

Xiaomi і Apple поділили лідерство на ринку переносної електроніки

Neyron
Xiaomi і Apple поділили лідерство на ринку переносної електроніки
Xiaomi і Apple поділили лідерство на світовому ринку переносної електроніки, свідчать дані аналітичної компанії International Data Corporation (IDC). За оцінками експертів, в першому кварталі 2017 року глобальні поставки ґаджетів, призначених для носіння на тілі, склали 24,7 млн. одиниць, що на 18% більше, ніж роком раніше. Xiaomi і Apple випустили приблизно по 3,6 млн пристроїв, але китайська компанія формально зайняла перше місце з ринковою часткою в розмірі 14,7% проти 14,6% у американського конкурента.
Fitbit втрачає першість
Fitbit, яка була першою в січні-березні 2016-го, через рік скотилася на третю сходинку з результатом у 12,3 відсотки. Слідом розташувалися Samsung (5,5%) і Garmin (4,6%). «Fitbit знаходиться в самому розпалі трансформації, оскільки користувачі змінюють свої уподобання з фітнес-браслетів на користь годинників і інших продуктів, - каже менеджер з досліджень ринку переносної електроніки IDC Рамон Ламас (Ramon Llamas). - Це дозволило Xiaomi просувати свої недорогі пристрої на китайському ринку, а Apple - використовувати свою домінуючу позицію у світовому сегменті смарт-годинників. Тепер, коли Xiaomi і Apple потіснили Fitbit, постало питання: чи зможуть вони зберегти свої позиції. При цьому Fitbit ні в якому разі не варто списувати з рахунків на ринку переносної електроніки, оскільки компанія має 50 млн. користувачів, сильну присутність в корпоративному секторі і активи, які допомагають їй бути в лідерах цифрових приладів охорони здоров'я».