close
information
phone Зв'язатися з намиtop-arrow-down
bars
search

СКІЛЬКИ ДІТЯМ МОЖНА СИДІТИ ЗА КОМП’ЮТЕРОМ АБО ТЕЛЕВІЗОРОМ: РЕКОМЕНДАЦІЇ ПЕДІАТРІВ

Neyron
СКІЛЬКИ ДІТЯМ МОЖНА СИДІТИ ЗА КОМП’ЮТЕРОМ АБО ТЕЛЕВІЗОРОМ: РЕКОМЕНДАЦІЇ ПЕДІАТРІВ

Американська академія педіатрії випустила рекомендації про те, скільки часу діти повинні проводити перед екранами всіх типів.


Рекомендації засновані на десятках досліджень так званого «екранного часу» і його впливу на емоційне і фізичне здоров’я дітей різного віку.


Проте, автори керівництва відзначили, що цифри змінюються швидше, ніж дослідники можуть вивчати проблему.


Педіатри не рекомендують дітям до 2-х років знаходиться біля екрану будь-якого пристрою. У період з 3 до 5 років максимальна кількість екранного часу – 1 година. Для дітей від 6 років і старше медики радять розбивати час біля екрану на кілька періодів в день.


«Сьогодні діти ростуть в епоху індивідуального досвіду використання засобів масової інформації, тому батьки повинні розробити власні плани використання засобів масової інформації для своїх дітей», пише група експертів.


Ось подивіться на деякі їхні поради.


Скільки часу діти проводять перед телевізором?


Більшість батьків повідомляють, що їхні діти дивляться телевізор протягом 2 або більше годин на день, що менше, ніж 2 десятиліття тому.


Проте, неясно, чи відбулося це зниження тому, що батьки дотримуються рекомендацій експертів щодо обмеження екранного часу або тому, що діти мають менше часу для ТБ, коли є ноутбуки, смартфони, планшети.


Використання смартфонів різко зросло за останні кілька років. Коли Фонд сім’ї Кайзер почав опитування батьків в 2011 році, вони виявили, що 52% дітей у віці від 8 років мали доступ до мобільного пристрою. До 2013 року ця цифра підскочила до 75%.


Інші дослідження показали, що більшість дітей починають взаємодіяти з цифровими технологіями у віці 4-х місяців, а більшість 2-річних дітей використовують мобільний пристрій щодня.


Моя дитина любить грати з освітніми програмами на планшеті. Хіба це не допомагає йому вчитися?


Можливо, ні. Існує мало свідчень того, що використання цифрових технологій корисно у віці до 2-х років.


Деякі дослідження показали, що однорічна дитина може дізнатися нові слова з певних видів відео, але тільки якщо батьки дивиться відео з дитиною і повторюють ці слова.


Але деякі телепередачі і додатки можуть бути освітніми, чи не так?


Це правда. Дослідження показали, що вміст деяких програм може поліпшити грамотність і соціальні результати дітей в дошкільному віці. Проте, автори писали, що більшість «освітніх» додатків не перевірені і часто створюються без участі викладачів і фахівців в області розвитку.


Як щодо старших дітей і підлітків? Чи повинні ми спробувати обмежити їх теж?


Насправді, автори відзначають, що може бути кілька переваг для використання цифрових технологій дітьми старшого віку. Соціальні мережі і доступ в Інтернет може просувати дітей до нових ідей і новому досвіду навчання.


Крім того, соціальні мережі можуть забезпечити безпечне спілкування для дітей, які відчувають себе відчуженими в школі. Наприклад, діти з хворобою або інвалідністю, або ті, хто ідентифікують себе як лесбіянки, геї, бісексуали або транссексуали.


Чи існують реальні ризики для здоров’я, пов’язані з надто великою кількістю часу, що проводиться перед екраном?


Так, основний ризик це велика ймовірність ожиріння. Недавнє дослідження показало, що серед 2-річних дітей кожна додаткова година, проведена перед екраном в тиждень, збільшує індекс маси тіла.


Чому так важливо обмежити час біля екрану перед сном?


Існують докази того, що знаходження перед екраном негативно впливає на сон для дітей (і дорослих) різного віку.


У дітей і дорослих відзначається порушення сну, що в подальшому призводить до більш серйозних захворювань.


В якому віці дитині можна дозволити мати власний телефон?


На жаль, у лікарів немає жодних порад з цього питання.


А ваші діти скільки часу проводять за ґаджетами?


Джерело: LA Times